وبلاگ, مقالات

چگونه انرژی مثبت و حس رضایت را به مهمان القا کنیم؟ قسمت دوم

چگونه انرژی مثبت و حس رضایت را به مهمان القا کنیم؟

در قسمت  نخست این مقاله  روش هایی که با استفاده ار آنها می توان  به راحتی میزان انرژی مثبت و حس رضایت مندی میهمانان هتل ها را افزایش داد ذکر کردیم.

در این قسمت دو روش ساده دیگر را مورد بررسی قرار میدهیم که خواندن آن خالی از لطف نخواهدبود.

روش دوم :

 

طرح ریزی جزئیات:

·         تصمیم درست درباره منو  : درباره غذاهایی که قصد دارید برای مهمانان سرو کنید خوب فکر کنید و تصیم بگیرید. همچنین تصمیم درست در مورد پیش غذا، دسرو تناسب آنها در کنار غذاهای هر وعده اتخاذ کنید.

·         برای سرگرم کردن مهمانان در زمان شام، برای مثال می توانید موسیقی مناسبی را انتخاب کنید. تدارک دیدن فیلم جهت نمایش در ساعاتی خاص نیز میتواند برای مهمان لذت بخش باشد. در نظر گرفتن نقشه اماکن دیدنی شهرتان و تهیه بلیط های دارای تخفیف و همچنین شخصی بعنوان راهنما و سرویس رفت و برگشت نیز بسیار در افزایش رضایت مشتری موثر است.

 

روش سوم:

 

درهر لحظه از اینکه مهمانان احساس خوب و مثبتی دارند، اطمینان حاصل کنید.

(۱        خوشامدگویی گرم و صمیمی و محترمانه. گرفتن وسایلشان درابتدای ورود و کمک به آنها و پیشنهاد نوشیدنی، با این کار به آنها نشان میدهد که رفاه و آرامششان برای شما مهم است.

(۲        برای مهمان ها وقت بگذارید، با آنها همکلام شوید. اگر این کار را انجام دهید، در طول اقامتشان حس میکنند هر لحظه مورد توجه قرار گرفته اند.

(۳        در همایش ها و جشن ها افراد مهم را بشناسید و خودتان را معرفی کنید و بیان کنید در هر لحظه آماده خدمت رسانی هستید.

        همیشه لبخند بزنید 🙂  میزبانی سرحال و مودب و منعطف باشید.حس شما به کاری که انجام میدهید بسیار حائز اهمیت است.نگرش مثبت و انعطاف پذیری شما به خصوص در مواردی که چیزی طبق برنامه پیش نمیرود، باعث حفظ آرامش مهمان ها نیز می شود.

 

بازگشت به لیست