وبلاگ, مقالات

هر آنچه باید در هنگام خرید تشک بدانید!

هر آنچه باید در هنگام خرید تشک بدانید!

هر آنچه باید در هنگام خرید تشک بدانید!

 

هر آنچه باید در هنگام خرید تشک بدانید!.در هنگام خرید تشک باید مواردی را مد نظر داشت تا بتوان بهترین تشک را با توجه به ویژگی های فردی انتخاب کرد. ما امروز مطلبی کاملا کاربردی و مفید در مورد خرید تشک در سحاب ۱۳۵ برای عزیزان قرار داده ایم و امید واریم بتوانیم با این مطلب اطلاعات شما را ارتقاء داده و بتوانید با اطلاعاتی کامل دست به خرید بزنید. با گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ همراه باشید.

انواع تشک:

انواع تشک های تولیدی در گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ به سه دسته بندی تقسیم می شود:

۱-تشک طبی

۲-تشک طبی فنری

۳-تشک فنری

در هتل ها معمولا برای تخت های ثابت از تشک های طبی فنری استفاده می شود. همچنین در اکسترا بد و تخت های دیواری از تشک های طبی استفاده می شوند.

هر آنچه باید در هنگام خرید تشک بدانید!

هر آنچه باید در هنگام خرید تشک بدانید!

تشک های طبی:

در تشک های طبی تولید شده، بسته به نوع ضمانت محصول که از ضمانت ۱ الی ۱۰ ساله برخوردار می باشد از ابر های متنوع و با کیفیتی استفاده می شود که شامل ابر های ۱۵، ۲۰، ۲۵ و ۳۰ کیلوگرم و ابر ریباند می باشد که ابر بسیار مرغوبی است. ابر ریباند در تشک های طبی با ضمانت بیش از ۵ سال ضمانت مورد استفاده قرار می گیرد و مناسب افرادی است که دچار دیسک کمر هستند.

هر آنچه باید در هنگام خرید تشک بدانید!

هر آنچه باید در هنگام خرید تشک بدانید!

تشک طبی فنری:

فنر:

انواع فنر موجود در این نوع تشک تولیدی به دو مدل فنر متصل و فنر منفصل دسته بندی می شوند که فنرهای متصل نوع رایج هستند که بیشتر مورد استفاده قرار می گیرند. در نوع فنر متصل فنر ها به هم وصل شده اند و بالا و پایین رفتن یک طرف تشک بر طرف دیگر تشک تاثیر می گذارد.

فنرهای منفصل به صورت تکه تکه در کنار یکدیگر چیده می شوند و در این نوع جابجایی در یک طرف تشک تاثیری بر طرف دیگر نخواهد داشت. این نوع فنر ها هم از کنار و هم از وسط به هم متصل می شوند و با این کار از متمایز شدن فنر به طرفین جلوگیری می شود. نکته بعدی استفاده از ابر یا اسفنج در بین فنر ها هست که باعث حفظ خاصیت ارتجاعی بودن فنر می شود .

نمد:

یکی از مهمترین قسمت های تشک های طبی فنری متصل می باشد که این نمد اگر وزن یا ضخامتش کم باشد ضعف بزرگی به حساب می آید و اگر این نمد ضعیف باشد در مواقعی که به هر دلیلی فنر ها بشکند باعث پاره شدن و آسیب به ابر و رویه تشک می شود.

یکی از موارد ضمانت تشک توسط گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ همین فنر ها می باشد که اگر در بازه زمانی مشخص شده در ضمانت دچار شکستگی و خرابی شوند ضمانت تعویض تشک ارائه خواهد شد.

ابر:

لایه بعدی تشک ابرها می باشند که بسته به نوع تشک و ضمانت از ابر های ۱۵، ۲۰،۱۵ و ۳۰ کیلو و ابر ریباند استفاده می شوند که ابر ریباند از کیفیت بسیار بالایی برخوردار است.

بعد از لایه ابر از یک پارچه ضد حساسیت استفاده می شود و در نهایت از پارچه رویی است که از پارچه ژاگارد یا پارچه پنبه دوز است که گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ از نوع پارچه پنبه دوز استفاده می شود .

ضخامت استاندارد تشک های هتلی بین ۳۰ تا ۳۵ سانتیمتر می باشد . همچنین ابعاد استاندارد هتلی تشک ها در تشک تک نفره ۹۰X200 و در تشک دَبِل ۱۶۰X200 و ۱۸۰X200 سانتیمتر می باشد.

ویژگی های تشک های تولیدی توسط گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵:

در بحث ضمانت محصول ، سحاب برخلاف بسیاری از تولید کنندگان که در بحث ضمانت تشک را تعمیر می کنند. گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ پس از تایید خرابی تشک توسط کارشناسان یک عدد تشک سالم تحویل هتل داده و تشک معیوب برگردانده خواهد شد و دلیل این امر این است که اتاق هتل خارج از سرویس نشود.

در گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ تعویض رویه تشک به دلایل مختلف از قبیل کثیف شدن و خرابی رویه را با تخفیف ۵۰ درصدی در نظر گرفته است.

در گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ مشتری می تواند تمام این لایه بندی ها و قسمت ها را سفارشی سازی کند. گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ جهت رفاه حال عزیزان یک نمونه از تشک ها را با تمام جزئیات ارسال می کند و پس از تصمیم گیری عزیزان در مورد جزئیات تولید محصول و ارسال به شرکت  محصول مد نظر ایشان تولید خواهد شد.

گروه سحاب برای عزیزانی که دیسک کمر و گودی کمر دارند مدل های ۶ سال ضمانت به بالای تشک را پیشنهاد می کند و عزیزانی که حساس تر هستند و گودی کمر بیشتری دارند مدل های ۱۰ و ۱۲ سال ضمانت پیشنهاد می کند، که بسیار عالی جهت استفاده این عزیزان است

هر آنچه باید در هنگام خرید تشک بدانید!

بازگشت به لیست