وبلاگ

نکات مهمی که درمورد خرید تشک باید بدانید!

نکات مهمی در مورد خرید تشک که باید بدانید !

نکات مهمی که درمورد خرید تشک باید بدانید!

نکات مهمی که درمورد خرید تشک باید بدانید! در خرید تشک دقت لازم را داشته باشید.
با توجه به عوامل( راحتی – دوام خوب – فضای خوب – جنس اسفنج – فنر قوی – ارتفاع مناسب و مموری فوم مناسب) می توانیم تشک مناسب را انتخاب کنیم که ما در این مقاله به بررسی هر یک از این عوامل می پردازیم.

راحتی

یک تشک خوب تکیه گاه مناسبی برای بدن (از سر تا پا) است و حالت ستون فقرات را در همان وضعیت ایستاده نگه می دارد.

در زمان انتخاب تشک بیشتر به وضعیت قرار گرفتن شانه، باسن و کمر بر روی تشک دقت کنید چون در هنگام خواب بیشترین وزن بدن روی این نقاط می افتد.

دوام

کیفیت مواد به کار رفته مهم است.

ممکن است برای خرید تشکی که دارای کیفیت بهتری است مجبور به پرداخت هزینه بالاتری شوید، اما مطمئن باشید که ارزشش را دارد.

با این کار نه تنها مدت زمان بیشتری می توانید از آن استفاده کنید بلکه بدنتان نیز در آرامش کامل به سر می برد.

فضا

اگر تشک خیلی کوچک باشد آرامش و آزادی زمان خواب را از شما می گیرد. یک فرد سالم در حدود ۶۰-۴۰ مرتبه در طول شب غلت می خورد، بنابراین برای تجربه یک خواب راحت باید آزادی حرکت داشته باشید.

جنس اسفنج

در تشخیص نوع اسفنج به کار رفته تشک باید به وزن و تراکم آن دقت کرد.

ما در گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ تولید کننده بهترین سرویس خواب با تنوع بالایی از مدلها و رنگها در خدمت شما عزیزان هستیم. محصولات ما با بهترین متریال و با ۳ تا ۶ سال ضمانت ارائه می شوند. با ما در ارتباط باشید

فنر

نوع فنر بندی تشک, ضخامت مفتول فنر و فریم دور تشک در کیفیت تشک های فنری مهم هستند.

همچنین تشکهایی که دارای فنر پاکتی هستند از قابلیت بیشتری برخوردارند بطوریکه تمام فنرها تک تک داخل فنر و منفصل هستند و در صورتی که دو نفر روی تشک باشند با تکان خوردن یکی دیگری متوجه نخواهد شد.

همچنین در دراز مدت فنرها بدلیل اصطحکاک یکدیگر جیر جیر نخواهند کرد.

ارتفاع تشک

با توجه به لایه های داخلی تشک اعم از موکت, الیاف, پنبه, رویه تشک, ارتفاع تشک ها متفاوت خواهد بود و در طول عمر تشک نقش بسزای دارند.

هرچقدر ارتفاع تشک بیشتر باشد تشک مرغوب تر و در ضمن اگر از روتختی استفاده کنید بدلیل ارتفاع بیشتر سرویس خواب شما زیباتر خواهد بود و ملحفه روتختی جلوه بهتری خواهد داشت.

مموری فوم

تشکهای نسل جدید دارای مموری فوم هستند که قیمت بالاتری دارند. مموری فوم برای اولین بار توسط سازمان فضایی آمریکا جهت جلوگیری از عوارض ناشی از شتاب ثقل به هنگام پرتاب فضاپیماها بر بدن فضانوردان اختراع شد.

پس از آن بعنوان یک محصول بسیار مفید و ضروری به خانه های مردم در اروپا و آمریکا راه پیدا کرد.

ویژگی منحصر به فرد فوم های هوشمند تغییر شکل در اثر دمای بدن، برگشت پذیری مناسب پس از برداشتن نیرو در ناحیه تماس، تسهیل در جریان گردش خون، جلوگیری از گرفتگی عضلات و نیز جلوگیری از درد در ناحیه ستون فقرات است.

تشک ها به سه دسته زیر تقسیم می شود:

تشک فنری:

تشک فنری برای سنین پایین تر و افراد با وزن کمتر مناسب است. بعلت حالت ارتجاعی تشک, وزن در سطح تشک پخش میشود. نسبت به تشک های طبی و فنی ارزان تر است.

تشک طبی و فنری:

تشک طبی و فنری یک انتخاب ایده ال برای تمام سنین است. بدلیل استفاده از اسفنج با دانستیته بالا و دیواره M دار و فنر بندی متراکم تر و فشرده علاوه بر طول عمر بالای تشک خوابی توام با آرامش را به ارمغان خواهد آورد.

با توجه به اینکه فنر پاکتی و منفصل استفاده شده باشد, یا دارای مموری فوم باشد و همچنین ارتفاع تشک از لحاظ کیفیت و قیمت متفاوت خواهد بود.

تشک طبی:

تشک هایی که دارای فنر نیستند و تنها دارای خاصیت طبی هستند. تشک طبی نوع فومی ارزانترین تشک است که از خصوصیات آن سبک, سفت, قابل شستشو بودن, زیپ دار بودن است جنس آن از یونولیت بوده و عمر نسبتا کم, برای مصارف کوتاه مدت توصیه می شود.

تشک طبی نوع اسفنجی نرم ترو با کیفیت تر است و با توجه به نوع اسفنج قیمت و کیفیت متفاوتی دارد. تشک تمام مموری فوم تشک طبی است که کلا دارای مموری فوم است قیت نسبتا بالاتری دارد.

جهت کسب اطلاعات تکمیلی در مورد انواع تجهیزات هتلی با ما در ارتباط باشید. گروه تجهیزات هتلی سحاب ۱۳۵ تولید کننده  و نماینده بهترین برند های صنعت تجهیزات هتلی.

زمینه فعالیت:

۱_تولیدکالای خواب هتلی :باکس ،تشک، محافظ تشک، ملحفه، لحاف، بالشت، کاورلحاف، روبالشتی، رانر،رافل

۲_دیزاین تخصصی هتلی اعم از خارجی و داخلی توسط کادری مجرب از بهترین های این صنعت 

۳_تولیدکننده انواع مبلمان صنایع چوبی این گروه مواد اولیه مورد نیاز خود را ازمرغوب ترین متریال های موجود در بازار استفاده می کند باقابلیت اجرای طرح های پیشنهادی 

۴_لوستر، دیوارکوب، استند رومیزی وایستاده، تولیدکننده و واردکننده طرح های روز دنیا ب اسبک های مختلف و مدرن، کلاسیک، سنتی و…

۵_میز و صندلی پلیمری در طرح و رنگ بندی متنوع با پنج سال ضمانت

۶_کاغذ دیواری، موکت، پارکت، پادری آلومینیومی: این شرکت تولید کننده و وارد کننده موکت های بلژیکی، ترک  وایرانی می‌باشد که ایرانی حداقل استانداردهای  هتلی را دارا می باشند.

۷_پرده و رومبلی: نماینده فروش شرکت های ترک وایرانی

۸_قفل های کارتی، اثرانگشتی و رمزدار با تنوع مدل با کیفیت عالی و تکنولوژی روز

۹_حوله هتلی: انواع حوله های دست و بدن با وزن های مختلف و بافت اسم  لوگوی هتل شما

۱۰_ در راستای نیاز کارفرمایان توانایی اجرای سقف های متحرک داخلی و خارجی وآرام بند مخفی از دیگر فعالیت های این مجموعه می‌باشد.

منبع: تشک رویال

نکات مهمی که درمورد خرید تشک باید بدانید!

بازگشت به لیست