راهکارهای زنده نگه داشتن کسب و کار (راهکاردوم)

راهکارهای زنده نگه داشتن کسب و کار!(راهکار اول)

راهکارهای زنده نگه داشتن کسب و کار!(راهکار اول) / همه ما خوب می دانیم که برای زنده نگه داشتن کسب و کار مهم ترین مساله، تبلیغات می باشد. تبلیغات اجازه نمی دهد شما از یادها فراموش شوید! در این مقاله راهکار اول از سه راهکار اصلی را باهم مرور می کنیم.

راهکار اول: سایت داشته باشید

داشتن وب‌سایت برای هتل‌ها هم مانند هر کسب‌وکار دیگری واجب است. چرا؟ در این‌جا به چند مزیت داشتن سایت برای هتل‌ها اشاره می‌کنم:

۱)هتل‌تان را معرفی می‌کنید:

متاسفانه درصد بسیار زیادی از هتل‌های ایرانی یا سایت ندارند یا سایتشان استاندارهای لازم را ندارد. بد نیست بدانید که بسیاری از مسافرانِ درجه یک ترجیح می‌دهند هنگام انتخاب هتل به سایت شما مراجعه کنند و اطلاعات کاملی راجع به آدرس هتل، فاصله از مناطق گردشگری و فرودگاه، پذیرایی، تصاویر هتل و اتاق‌ها، امکان رزرو اتاق و … قرار دهید.

داشتن سایت فرصت خوبی در اختیار شما قرار می‌دهد تا بتوانید بهتر هتلتان را معرفی کنید و مشتری‌های بیشتری جذب کنید.

۲) امکان رزرو قرار می‌دهید:

اگر هتلتان را به خوبی معرفی کرده باشید و قیمت‌هایتان هم مناسب باشد کاربران ترجیح می‌دهند که اتاقشان را در تاریخ مورد نظر به صورت آنلاین رزرو کنند. البته در حال حاضر سایت‌های خوب زیادی هم مانند اقامت۲۴، هتل‌یار و اسنپ‌تریپ امکان رزرو هتل‌های مختلف را دارند و پیشنهاد ما ثبت هتل در این سایت‌ها است؛ اما این مساله نباید باعث شود که از سایت خودتان غافل شوید. سایت هتل قصر طلایی مشهد یک نمونه از سایت‌های خوب است که هم سیستم رزرواسیون دارد و هم در سایت‌های رزرو هتل رتبۀ خوبی را کسب کرده است.

۳)آفرهای طلایی را اطلاع‌رسانی می‌کنید:

یک بنر تبلیغاتی در صفحۀ اول سایت با مضمون تخفیف‌های ویژه می‌تواند نظر هر مخاطبی را به خود جلب کند؛ پس با اطلاع‌رسانی جشنواره‌های مختلف و تخفیف‌های ویژه در زمان‌بندی‌های مشخص در وب سایت‌تان شانس جذب مشتری بیشتر را افزایش دهید.

 

۴)ایمیل و شماره‌تلفن‌های طلایی دریافت می‌کنید:

با ترغیب کاربران به ثبت‌نام در سایت، لیستی از شماره‌تلفن‌ها و ایمیل‌های افرادی را دارید که علاقه‌مند به سفر و گردشگری هستند و تبلیغات برای آن‌ها بازده بسیارخوبی خواهد داشت. شما می‌توانید کاربران را از راه‌های مختلفی مانند دریافت کد تخفیف برای ثبت‌نام در سایت و دریافت خبرنامۀ پیامکی یا ایمیلی تشویق کنید. این‌ها شماره‌ها و ایمیل‌های طلایی شما هستند و اگر هر چند وقت یک بار برایشان اطلاعات جشنواره‌ها و یا مطالب خواندنی ارسال کنید فیدبک عالی دریافت خواهید کرد.

۵)از رپورتاژ آگهی استفاده می‌کنید:

رپورتاژ آگهی به نوعی از تبلیغات گفته می‌شود که به صورت گزارش بیان می‌شود و مخاطب رسانه متوجه جنبۀ تبلیغاتی آن نمی‌شود. رپورتاژ آگهی لحنی بی‌طرفانه و خبری دارد، به همین دلیل هم مخاطب سریع‌تر به آن اعتماد می‌کند. علاوه‌بر جلب اعتماد، در رپورتاژ آگهی تعدادی لینک به صفحات مختلف سایتتان نیز می‌توانید دریافت کنید.

با توجه به مطالبی که گفته شد توصیه می‌کنم همین امروز دستی به سر و روی سایتتان بکشید و تولید محتوای با کیفیت برای آن را جدی بگیرید.